پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۱۴:۳۵

توسط شرکت CGG:
امنیت برنامه‌های جمع آوری داده‌سازه‌های دریایی موزامبیک تضمین شد

باشگاه خبری فراساحل: شرکت علوم زمین CGG اطلاع داد با بدست آوردن داده‌های لرزه‌ای حوضه‌های دریایی موزامبیک از سوی موسسه ملی نفت، برنامه گسترده چند کارفرمایی (INP)  به آن‌ها اعطا شده است. این برنامه بزرگ و چند منظوره نقشه برداری، طراحی شده تا بینش صنعت را درباره زمین شناسی حوضه‌ها بهبود دهد و درک بهتری از دورنمای کاری این مناطق به شرکت‌های نفت و گاز ارائه دهد. این برنامه شامل نقشه برداری 2 بعدی 4.069 مایل مربع از حوضه دریایی Rovuma و یک نقشه برداری بزرگ 3 بعدی در ارتفاعات Beira در دلتای Zambezi است. تخمین‌های اولیه نشان می‌دهد مساحت این نقشه برداری 3 بعدی چیزی قریب بر 15.444 متر مربع خواهد بود.

همچنین این شرکت قرارداد نقشه برداری مغناطیسی و گرانشی میدان خشکی جنوب موزامبیک را نیز بدست آورده است. این برنامه عظیم چند کارفرمایی نقشه برداری در حوضه Zambezi موزامبیک، بخشی از برنامه بسته جامع و یکپارچه خدمات علوم زمین است که به شرکت‌های نفت و گاز مشارکت کننده در این حوضه، درک کلی بهتری از منطقه خواهد داد. جاذبه‌های دریایی و داده‌های مغناطیسی به روز همزمان با داده‌های لرزه‌ای تهیه خواهند شد تا تفسیر بهتر و دقیق‌تری از منطقه بدست آید.

ژان ژرژ مالکور، مدیر عامل شرکت CGG می گوید، "شرکت ما سابقه طولانی از ارائه برنامه‌های چند کارفرمایی موفق در منطقه جنوب صحرای آفریقا دارد، و انتخاب ما برای اجرای این قرارداد نشانگر این است که شهرت ما برای ارائه خدمات با کیفیت بالا و ارائه ارزش افزوده به مشتریان، نه تنها در شرکتهای نفت و گاز شناخته شده بلکه اکنون این شهرت به گوش کشور‌ها هم رسیده است." وی در ادامه افزود، " به عنوان اولین پروژه چند کارفرمایی ما در موزامبیک، این قرارداد با اهداف بلند مدت ما برای ارائه درک پیشرفته تر زیر سطحی حوضه‌های کلیدی جهان به مشتریان ما هم خوانی کامل دارد. انجام این قراردادها با INP سطح بالایی از علاقه به منطقه Zambezi را باعث خواهد شد. ما معتقدیم پروژه‌های چند کارفرمایی ما پتانسیل برجسته و صعودی اکتشاف در این منطقه را نمایان خواهد کرد."


منبع: rigzone.com



  کد خبر : 2620
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :